Tycker inte jag var fin...
Jag och min man gifte oss för snart två månader och vi hade ett helt fantastiskt bröllop som övergick alla våra förväntningar. Det enda som dock inte blev som jag tänkt var mig själv och jag tycker verkligen inte jag var fin. Klänningen satt inte som den skulle då jag tappat litt i vikt och sömmerskan inte gjorde ett helt gott jobb. Frisyren var inte fin och slöjan satt fel. Jag trodde den där känslan av besvikelse över att inte känna sig sådär strålande vacker som man skall göra den dagen skulle försvinna efter ett tag då allt annat blev mer än perfekt men jag tänker på det många gånge om dagen och känner mig ledsen. Vet inte vad man kan göra för att bli kvitt denna känsla för dagen kommer ju aldrig i repris... Man har ju verkligen lagt ner sin själ och massa pengar på alla detaljer och så blev det inte bra.
Vet inte helt vad man kan göra men jag behövde nog mest skriva av mig lite. Tycker det är jobbigt att visa foton för folk och snart måste vi framkalla bilderna och det känns liksom inte så kul när man inte tycker att man ser fin ut..
Tacksam för lite råd om det är någon annan som upplevt något liknande..