Vill bara säga att många har axelband bara d att d sitter på nåt sätt så man inte ser d. Ja prövade min klänning o trodde den va bandlös men sen efter andra provning märker ja av en liten tunn band som är just axelband! Dem som ser ut som om d inte har fråga affären! Man kanske bara missar att se d som ja gjorde!
Marängtrollet skrev 2010-08-12 14:00:22 följande:
Samma här! Jag minns när jag tog studenten...suck..Jag brukar sminka mig väldigt naturligt och neutralt (läs osynligt) =)Men nu hade min syster fått för sig att jag minsann skulle vara "fin" vid fotograferingen och beställde tid på någon makeup-butik i Jkpg.Ja herregud! Jag och en kompis gick dit samtidigt och på fotona ser det ut som om vi har fått en hel färgburkshylla över våra ansikten! Rött läppstift och rubbet!Fotona har jag gömt väl och under åren som gått har jag ofta tänkt tanken att när jag gifter mig så ska jag INTE göra om misstaget..men men..Nu har jag bokat tid för frisör och smink och hoppas innerligt att denna människa lyssnar på mig..=)Och klänning ska vi inte prata om, hittar inget som är "jag". Vill inte ha axelbandslöst och då är 75% av valmöjligheterna borta känns det som..Tror man har en inre bild av hur man egentligen skulle vilja se ut men så blir det nog aldrig. Man kan ge sig 17 på att just den dagen dyker en illröd finne upp mitt på näsan, säkert nariga läppar och jag har också problem med magen så det skulle inte förvåna mig heller! Men jag kan bara göra vad jag kan och hoppas på det bästa=)Har ingen tröst att ge dig, men vi tänker på dig allihop! Kram!
Tyckte de va en bra ide som nån sa att ta nya kort om ni har kläderna kvar! Kanske hjälper lite! Kram tjejen