Inlägg från: SueAnne |Visa alla inlägg
  • SueAnne

Udda tema, udda buffé?

Gud vad roligt det låter! Ni kan absolut göra som ni vill, det är ju ett jätteroligt tema!!

• SueAnne
    shakynose skrev 2010-07-08 20:36:35 följande:
    Ursäkta, men BULLSHIT! Man vill väl alltid att ens gäster ska ha kul? Även när man väljer ett ovanligt/extremt tema som speglar ens personlighet, så tänker man ju självklart på att gästerna också ska tycka att det är skoj!
    Å andra sidan får man anta att de ungås med vänner som gillar samma saker, i just detta fallet kanske? Men jag förstår vad du menar.
  • SueAnne
    Eriane skrev 2010-07-08 20:42:29 följande:
    Låter jättekul Sånt tema skulle vi också kunnat tänkt oss om vi varit så smarta (vi träffades via rollspel) Ni borde göra hemgjort mjöd till det blir mycket dricka till lite pengar och går att göra både med och utan alkohol.Själv skulle jag nog valt något mer enligt temat i samma prisklass som pizza men skulle absolut inte bli besviken av en pizza buffé på ett bröllop, jag gillar bara tema/tema. Vi hade själva tropiskt tema med tropisk buffé.Kör ni på rollspel/pizza tycker det låter helt utmärkt Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop.
    Inte mjöd, JoltCola!
  • SueAnne

Får jag komma? Snäääälla... *gör hundögon*

Skämt åtsido så låter detta som ett helt fantastiskt bröllop!

• SueAnne

Borde ni inte ha sådana där tabeller som gästerna kan fylla i vad de tycker att era attribut (eller heter det så? Jag är n00b, det är min sambo som spelar, jag fyller bara på joltcolan) är. Som en gästbok, typ!

• SueAnne
    Oniq skrev 2010-07-08 21:11:09 följande:
    SueAnne: Aaaahh.. att dom ska dotta oss? Tja, vi dottar ju dom till bordsplaceringen så varför inte ;)  
    Typ så ja! Antingen att det finns fasta kategorier, eller så får de välja några egna, typ; drinkblandare eller köra bil eller sånt. Eller köra vilse, kanske?
Svar på tråden Udda tema, udda buffé?