Inlägg från: Dejli |Visa alla inlägg
  • Dejli

Udda tema, udda buffé?

Jag tycker det låter som ett jättekul tema :) Låter ju också som en fest som inte är så "svår" heller. Eftersom det är ett okonventionellt bröllop som jag tolkar det, och som kanske inte kommer bli så "fint" (missförstå inte innebörden, jag menar... klassiskt... med långa klänningar och sådant) så tycker jag att en pizzabuffé låter som en toppenidé. Som någon sa, man kan ju ha lite "finare" fyllningar på så känns det lite lyxigare utan att det måste bli för dyrt.

Jag håller f ö med shakynose helt och hållet... jag är inte särskilt förtjust i maskerader etc, eller fester som kräver massor med engagemang från gästerna. Om jag tycker att en fest har ett tema jag inte uppskattar, då tänker jag efter en gång extra om jag vill gå eller inte.

En inbjudan ska man väl alltid vara glad för, men så jävla tacksam tänker jag inte vara. Det är min plikt som gäst att göra det bästa av situationen och ha så roligt som man kan, annars kan man gå hem. Och det gör ju ofta gäster som inte trivs (går hem alltså) och då är det ju inte mkt till fest kvar...

Svar på tråden Udda tema, udda buffé?