Inlägg från: shakynose |Visa alla inlägg
  • shakynose

Udda tema, udda buffé?

Fantastiskt!

Gud vilket roligt tema! Hur tänkte ni använda er av temat under vigsel o fest? *nyfiken*

• shakynose
    tingeling11 skrev 2010-07-08 20:31:13 följande:
    Ni ska ha erat bröllop som ni vill, de är ju för eran skull och inte för gästerna. Dom ska ju vara glada att bli inbjudna. Lycka till och kul med annorlunda tema
    Ursäkta, men BULLSHIT! Man vill väl alltid att ens gäster ska ha kul? Även när man väljer ett ovanligt/extremt tema som speglar ens personlighet, så tänker man ju självklart på att gästerna också ska tycka att det är skoj!
  • shakynose
    SueAnne skrev 2010-07-08 20:41:52 följande:
    Å andra sidan får man anta att de ungås med vänner som gillar samma saker, i just detta fallet kanske? Men jag förstår vad du menar.
    Jag är helt säker på att TS tema kommer att göra succé! Jag hade som sagt tyckt att det var alldeles fantastiskt kul. Jag bara motsätter mig inställningen att man kan göra som man vill med motveringen att gästerna ändå bara är där som rekvisita... Man ska göra som man vill med motiveringen att det kommer att bli grymt kul för alla!
  • shakynose
    SueAnne skrev 2010-07-08 20:43:54 följande:
    Inte mjöd, JoltCola!
    Nä, dr pepper och koffeintabletter! Och snus... Hahahaha
  • shakynose

Jag tycker att det låter super! En hel fest där man kan gå omkring med en tärning och se vad som händer. Toastmaster? Ni menar väl SL?

• shakynose
    Oniq skrev 2010-07-08 21:03:52 följande:
    Shakynose: Vi har inte bestämt om det är han eller vi som är SL, kanske blir han 'bara' SLP och vi har stora spelledarskärmen framför vårt bord ;)
    hihihi
Svar på tråden Udda tema, udda buffé?