• linani

Det svider i plånboken..

Samma för mig!! Västkustbröllop 2012, kollat runt lite och som du säger.. 50 000 får man typ "räkna med" i mat/lokal. Sjukt, så nu letar jag lokaler helt hysteriskt!! Vill verkligen ha ett drömbröllop och tyckte jag satt en vettig/hög bugdet.. men nähä..

När ska ni gifta er?

• linani

:) haha.. ja..

Till Andreas flicka och Brallis2010: Alla vill väll gifta sig med buller och bång. Och jag tror inte att det handlar om att man får mest buller med mest pengar :) Vi har inte några problem med pengar, men det är inte så att jag "skiter" i dom... Är antagligen därför vi har pengar ;)

Och även 50 000 sticker lite i plånboken tycker jag. Men vad skönt om ni slipper den känslan. Grattis till er!

• linani

Jag menar inte att ni inte kan ha god ekonomi.. :) förstå mig rätt!

Men jag är avundsjuk på att ni kan "se bortom" pengarna. För visst, vi sparar, vi vet att det kommer kosta m.m precis som du säger.

Men det svider i min plånbok.. och som sagt, skönt för er som slipper känna så. Samtidigt vill ja ha superkoll på vars pengarna går, annars skulle min budget åka all världens väg.

• linani

Brallis2010, jag menar inte något illa, jag tror inte du är slarvig eller oekonomisk.. känns som du tar illa upp. Jag vet ju inte vem du är!

Men det va ju ni som skrev att ni "skiter" i vad det kostar.. ville bara kolla hur det egentligen ligger till :) För du visar ju tydligt och klart att du egentligen inte alls "skiter" i det :)

Lycka till med era bröllop!

Svar på tråden Det svider i plånboken..