Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

Hjälp mig överraska min blivande man!!!

Trolign är det för varmt , om hettan  håller sig som nu.  Men det finns ju andra länder med historia och mat.

Skottland, Södra Frankrike, Schwiez, Österrike, Nederländerna  och Tyskland för att nämna några.  Tänk utanför standard  semster ramen!  

Har din karl något som han verkligen gillar eller skulle vilja  göra??

• Kattpoet

Skottland har visst god mat!!  Lita på mig,  anstruther fish bar, Oink, Gourmet  Burger Kitchen, The Peats inn och flera andra helt underbara ställen.

Och när det  gäller småbarn, så blir det vad man gör det till.  Jag har campat med 3 åring och  kollat på smedjor och annat skoj.

Och mina föräldrar tog mig inte på charter, har inte varit på en enda, första semster tog vi till norrland och då var jag 2 månader och syskonen 2 och 4  och andra semster var till danmark och då var jag ett år. 

Barn är inget hinder, barn är en glädje som ger en möjligheter att se världen från en annan  nivå.

I Nederländerna vilket jag skulle rekomendera så finns  mycket för både barn och vuxna, hyr ni bil eller bilar  ner så kan ni  ta er runt hela landet och det finns ett helt undebart zoo i Arhem och det finns utomhus museum och det finns  en  trevlig nöjespark i Efteling.

Och mat, ja  det finns i an mass,  min rekomendation är Den Angel i Baarle Nassau.

• Kattpoet

Min son var krävande litet nervöst knippe,sprallig och envis som bara den men  det gick en då...

• Kattpoet

Eller så kan du ta honom till Målila, det borde överraska honom rejält. ;)

• Kattpoet

Vi bilande ner till  Nederländerna och ingen kollade vårt pass, vi såg ingen gränspost alls man behöver i teorin inget pass i Eu, men  flyger du behövs det  men bilande , nej.

Men kolla upp med polisen.

Svar på tråden Hjälp mig överraska min blivande man!!!