Inlägg från: Greeneyes |Visa alla inlägg
  • Greeneyes

Hjälp mig överraska min blivande man!!!

Åh, vad kul!
    Jag vet inte hur era barn är, men själv har jag rest mycket med min treåring, och det är ganska krävande. Själv föredrar jag att ta med småbarn på typ strandsemester/charter, för då behöver man inte kolla dem samt att de stimulerar sig själva. Men om ni vet om att de skulle palla storstad, så varför inte?

Som nån skrev, Skottland (fast inte så god mat, men vackert!), nån by i Frankrike, Barcelona, Portugal osv.. Jag var själv i Österrike förra veckan, superkul att vandra och vackert, men annars inte så jättemycket att göra tyckte jag.

Hoppas du hittar nåt bra!

• Greeneyes

Alltså, det är ju verkligen beroende på vad man har för barn. Själv har jag en treåring med extremt kort stubin, inget tålamod och en väldigt jobbig treårstrots. Av ren självbevarelsdrift låter vi bli att åka på ex storstadssemester med henne, då det inte blir roligt för någon av oss. Har man inte krävande barn så vet man inte riktigt hur jobbigt det är - både för en själv, barnet och omgivningen. Då är det ju bättre att göra nåt som alla kan uppskatta och njuta av för harmonins skull.

Kattpoet skrev 2010-07-14 13:39:45 följande:
    Barn är inget hinder, barn är en glädje som ger en möjligheter att se världen från en annan  nivå.
  • Greeneyes

Kattpoet skrev 2010-07-15 10:33:05 följande:
    Min son var krävande litet nervöst knippe,sprallig och envis som bara den men  det gick en då...

Ja ja, då är det väl mig det är fel på då

Svar på tråden Hjälp mig överraska min blivande man!!!