Inlägg från: lunagarden |Visa alla inlägg
  • lunagarden

2011 brudar del 7

Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?

• lunagarden

Jämntjock skrev 2010-07-24 22:47:25 följande:
    Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!

Vill också prova klänningar, men inte så lyckat nu när jag är gravid... 

• lunagarden

MaybeBride09 skrev 2010-07-24 23:08:28 följande:
    det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"

Ja, men det tar ju en eeeeevighet att kolla på alla, tur man har tid på sig

• lunagarden

Ja, och vi som ska föda barn innan det är dags har snart fullt upp att göra

Jag har ju en åttamånadersbebis att sköta också, för att inte tala om två tonåringar och en barnslig blivande äkta man, hehe

• lunagarden

kikki kikki skrev 2010-07-25 16:37:50 följande:
    jag har en tjurig 9 åring och en vild 7 åring och en hundvalp och en stollig gubbe här hemma och snart en liten skit också.....ler....sen har jag en 22 åring som lever livet i sus och dus och ringer när pengarna är slut...ler....och en 23 åring som ska ha barn 3 veckor innan mig som också ringer och är orolig över saker.....så visst går tiden fort

hihi, man får ju aldrig långtråkigt iallafall

• lunagarden

blikarlsson skrev 2010-07-29 22:03:12 följande:
      Jag har tyvärr valt ett par riktigt höga klackar på skorna, allt för att slippa lägga upp klänningen - det hade "förstört" hela utseendet på stenar/brodyr som finns på släpet. I de skorna har jag tänkt hålla ut under fotografering och vigsel, sen blir det bekväma sandaler när jag festar/rockar loss på festen!

Smart

• lunagarden

Idag ska jag titta på klänningar, trots gravidmagen

• lunagarden

kikki kikki skrev 2010-07-31 11:51:23 följande:
      7 Maj 2011 så det gäller att hålla fingrarna i styr och inte klicka köp när jag ser en snygg klänning på nätet.

Hahaha

Svar på tråden 2011 brudar del 7