Inlägg från: lunagarden |Visa alla inlägg
  • lunagarden

2011 brudar del 7

Hej Fjälltösen, visst är det kul att planera

• lunagarden

Biscuit skrev 2010-08-07 11:19:30 följande:
      Känner igen det där, vi är desutom först ut i båda våra kompisgäng. Men bor man i en storstad så måste man ju om man vill ha en bra lokal och kyrka/vigselplats.

Även vi som ska gifta oss "på landet" måste vara ute i tid, om vi vill ha ett poppis ställe såsom ett slott eller en herrgård

• lunagarden

Greeneyes skrev 2010-08-07 12:46:27 följande:
      ...och vi gifter oss i Skottland utan någon som kan kolla åt oss och vi bor i Sverige, så gissa om google är välanvänt här!

Jag undrar hur man klarade att planera ett bröllop förr utan googles eminenta hjälp 

• lunagarden

kikki kikki skrev 2010-08-08 14:40:39 följande:
    Jag tänker ta tag i inbjudningskorten när ungarna har börjat skolan och jag får lugn och ro några timmar varje dag.....skrattar.....för det är nog lika bra att göra dom nu innan knodden kommer och innan jul.jag har redan planerat lite sen förra året men har lite nya ideér.

Jag börjar jobba när barnen börjar skolan, men jag ska bara jobba tio veckor innan det är dags för nästa föräldraledighet, så då tänker jag också pyssla med en hel del

Det som är fixat nu är lokal, gästlista, preliminär budget och make up. Har börjat lite på festprogrammet.

Letar fotograf och tittar mycket på klänningar just nu Kikar också så smått på frisyrer och lämplig underhållning.

• lunagarden

Gläds med er att era föräldrar är så engagerade! Våra bor långt ifrån och hittills har jag inte hört nån viska något om att hjälpa till med något, men vi får se tiden an

Min syster har iallafall lovat att göra min brud-makeup

• lunagarden

blikarlsson - jag tycker också att det är en härlig resa fram till bröllopet och njuter av varje dag då jag tänker och planerar och kollar olika saker.

Bordsplaceringen ska bli jättekul att göra

• lunagarden

Kikki - det var inte roligt, är det på grund av dina kraftiga förvärkar?

Under min förra graviditet var jag sängliggande i 2 mån pga högt blodtryck och begynnande havandeskapsförgiftning. Utan min dator vet jag inte vad jag gjort

• lunagarden

Kikki - nu är jag hemma, och drömklänningen är inköpt!!! Att den dessutom var till ungefär halva priset är jag nöjd med

• lunagarden

Kikki - tack för ditt stöd, det hjälpte säkert

Bara vila, vila, vila nu, snart kommer belöningen!

• lunagarden

Kikki, vet hur det är, triiiiist

Svar på tråden 2011 brudar del 7