vill inte bjuda kriminell respektive
Ja jag håller med de andra som skrivit, det går inte att bara strunta i att bjuda dennas partner. Så då får du göra så att antingen att du inte bjuder dom alls, eller att du inte bjuder någons av dessa tjejkompisars respektive. Men dét är svårt detdär, min gudmor var tillsammans med en kille som var fd. nazist, en väldigt trevlig kille men lite speciell helt enkelt, inte så socialt kompetent. Och då sa vissa av hennes vänner att hon gärna fick komma och hälsa på eller vad det nu var, men att han inte fick komma med. Vilket då gjorde att ingen av dom kom och hon ganska snabbt tappade kontakten med dom. Jag vet att om jag blev bjuden på ett bröllop men min m2b inte blev det för att dessa inte tyckte om honom, så skulle jag inte heller gå. På något sätt måste du ju respektera henne att det är hennes val och att hon antagligen tycker väldigt mycket om denna person. Men om det nu är så att du absolut inte vill ha honom där så tycker jag du får lösa det genom att inte bjuda någons respektive