är jag fånig angående detta lr?
Sambon och jag njuter lite som bäst av att vara "nyförlovade" och vi har talat om för nära och kära att vårt bröllop kommer att stå någon gång under 2012.
Vi har inte ens hunnit vara förlovade i 1 1/2 vecka innan vi får ett sms av min syster som berättar att hon och hennes sambo oxå är förlovade. Klart att det är roligt att de också ska gifta sig men jag kan fortfarande inte riktigt glädja mig med henne när vi inte ens har fått vara förlovade i 2 veckor förrän de förlovar sig.
När jag sedan frågade henne när de hade tänkt att göra slag i saken så säger hon svävande att till nästa höst. Då frågar jag lite oroligt att de tänker väl inte göra det 2012??? Men det kunde hon inte säga nej... Låter kanske fånigt i mångas öron men jag har inte den minsta lust att gifta mig samma år som min syster. Bland annat för att vi har släkt och vänner som många måste resa till bröllopen och är det då bara några månader emellan så kanske en del bara åker på ett av dem. Och sedan är det så att min syster älskar att vara i centrum och har ganska så svårt att låta mig få synas och höras. Detta gör att jag känner att jag på min bröllops dag vill faktiskt få vara i centrum för en gångs skull....
Ledsen för allt gnäll men jag känner mig aningens nere just nu...