är jag fånig angående detta lr?
Men att hon ska få vänta i ett helt år känns inte helt schysst heller. Kan ni prata om det?
Men att hon ska få vänta i ett helt år känns inte helt schysst heller. Kan ni prata om det?
Och ärligt talat så förstår jag inte varför ni inte kan gifta er samma år (!). Självklart hade inte jag gillat att gifta mig samma sommar som min syster, men om någon har ett tidigt sommarbröllop och den andra ett höstbröllop spelar väl inte det någon roll?
Jag måste säga att jag tycker det är lite tråkig ton mot systrar i denna tråden. Vad hände med att kommunicera med sina syskon/familj?
Monga låter som gnälliga egobrudar och jag tycker det är synd. Kan ni inte vara glada för att ni ska gifta er istället?
Det jag reagerar på i ditt svar till mig att du insinuierar att hon inte kommer at respektera din önskan och inte kommer att vara tillmötesgående. Och då är mitt svar återigen till dig. Hur vet du det när ni inte har pratat om det? Du startar en tråd där du ställer frågan "Är jag fånig...?" När man ställer en fråga får man vara beredd på svaret.
Jag förstår att det kanske inte är det roligaste att stå i skuggan av sin syster. Men är du säker på att hon vet om hur du känner? Jag säger bara att du borde vara lika öppen mot henne som du är mot oss här på BT.
Självklart hoppas jag att det löser sig på bästa sätt för er båda.