• Ezna

Har jag för höga krav - blir aldrig nöjd?? (FORTSÄTTNING)

Kodoktorn skrev 2010-07-23 09:25:34 följande:
    Ni har så rätt båda två!Och nej, barn för att "rädda förhållandet" är INTE ett alternativ. Som sagt har jag nog bestämt mig om jag lyssnar inåt men det ÄR svårt att inte lyssna lite på alla runtomkring som tycker vi passar bra ihop osv. Dessutom har sambon och min pappa en del kontakt rent yrkesmässigt och den vill jag inte äventyra. Nu ska jag först fylla år, ha kalas, gå på släktträff och kräftskiva - verkligen vilsamt med sommar Tack tack för era inlägg, det är verkligen skönt att kunna skriva av sig. Bara av att tvingas formulera saker och ting kan de klarna betydligt. Nu ska jag ägna mig åt något betydligt roligare - bestämma vilken tårta vi ska ha imorgon!Ha en bra helg
    Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig!
    Jag håller helt me lunagarden och fialotta82.. 

Det låter som du redan bestämt dig för att gå vidare i livet utan din sambo, det enda som verkar hindra dig är "alla runtomkring" och det är ju inte en bra förutsättning för ert liv tillsammans!

Självklart har man sina ups and downs i förhållanden men så länge man kan tänka; "jag tycker inte om det å det med min sambo - men det kan jag leva med!!

Jag gillar inte ALLT som min sambo, tycker, tänker och gör... men jag ÄLSKAR honom så det är inget större problem för mig att leva med!
    Och sen är det helt ok att inte tycka lika etc.. för oss iaf!

Lycka till! Verkligen!

Styrkekram

Svar på tråden Har jag för höga krav - blir aldrig nöjd?? (FORTSÄTTNING)