Inlägg från: nasse75 |Visa alla inlägg
  • nasse75

honeymoon i januari

vi ska gifta oss på nyåret och vill åka på resa genast då. vi har en ganska liten bebis och vill högst vara borta en vecka så inga long haul-flights (fast helst vill man ju till bali eler nåt..) hade funderat på dubai eftersom jag vill ha en solsemester. tunisien och turkiet vill gubben inte till. sen e det väl bara kanarieöarna som ligger på rimligt avstånd för en veckas resa. finns det nåt fint honeymoonställe där?

häromdan började jag ändå fundera om vi bara skulle åka på en kortare stadssemester typ förlängt weekend. skitsamma fast det inte e så varmt, kan ju va mysit ändå! sitta på terass med filt och dricka varmt..:)

o sen då barnet blivit större kunde man unna sig en riktig honeymoon till en söderhavsö:)

tar gärna emot förslag på bra städer att åka till, gärna inte sååå dyra ställen:)

• Svar på tråden honeymoon i januari
  • nasse75

jo schweiz o skidor skulle min man älska!..men tror d kan bli rätt dyrt..

grekland var mitt önskemål då vi egentligen sku gifta oss i sept. måste kolla om det är bra där på vintern:)

• nasse75

ok! jag ska sätta igång med google :) va mer än en stuga med öppen spis behöver man på sin bröllopsresa hihi:D

Svar på tråden honeymoon i januari