Inlägg från: fru AM |Visa alla inlägg
  • fru AM

Så långt borta men ändå så nära

Är det här inne ni är!  

Jag har blivit så sugen på Istanbul plötsligt och funderar på om det är fullkomligt hål i huvudet att åka dit med barn. Har varit där förut men vet att staden förändrats, fräschats till, sedan dess. Någon som varit där nyligen?

• fru AM

Tack för reseberättelsen förresten, Lappis. Jag har sparat ner den!

• fru AM
    anne på grönkulla skrev 2010-10-06 19:52:44 följande:
      Jag älskar Istanbul, var där senast för drygt ett år sen, men har inga barn. Jag skulle dock säga att sålänge man väljer boende, tempo och aktiviteter för att passa småttingar (hur små, fö?) så bör det kunna funka - de bör böi väl bemötta och ompysslade t ex. Men det beror ju supermycket på barnen också, väl?
    Tack för respons! Jag hade nog tänkt Istanbul som några dagars urbant stopp på en Turkiet-sol-semester. Gillar Turkiets västkust. Jag är mycket för att mest strosa runt, äta och dricka gott, shoppa lite. Barnen är när det är tänkt att resa (om ett knappt år) nästan 5 och drygt 2. Prinsöarna kan man ju alltid åka ut till om det blir för hett i stan ,,, Vilket område tror du är det bästa att bo i? (Helst skulle jag vilja bo på Les Ottomans eller Pera Palace men jag misstänker att det blir lite för dyrt )
Svar på tråden Så långt borta men ändå så nära