Livets toppar och dalar
Gött jobbat, MSW!! Bra start
Sen timma, men inte desto mindre grattis till dagens namnsdagsbarn
Snaily, hoppas verkligen att solen hittar tillbaka till Ön! Min brorsdotter (fr Norrland) sommarjobbar på en choklad- & espressobar i staden där, så om du är i krokarna får du hoppa in & hälsa fr mig
Vi var uppe i Marstrand över dagen & det var nog där solen höll till idag! Inte supervarmt, men soligt iaf. Så fort vi körde inåt landet igen, så försvann solen. Kikade förbi några kompisar på vägen hem, som nyss lämnat Götet till förmån för Kungälv - kul att se hur de bor. Lite separationsångest för att ha lämnat stan har de haft, men nu verkar de ha landat i det nya.
Välkommen Lunagarden!
Trist med ny mjölkstockning, Vickan Hoppas att detta blir den sista vändan. Mammor kan man förresten ringa till även när man fyllt 40
Koko, tänkte på det du skrev att det var lite deprimerande detta med "bra stunder" istället för "bra dagar" - jag tänkte faktist inte på det så, men det var säkert för att kompisen så målande beskrev sina två söner (3½ & 5-6 ngnting) & att det händer en massa hela tiden inkl att de ryker ihop, då förstår man att det mer handlar om "stunder" När jag tänker på mig själv & de fyra syskon jag växte upp med & hur mkt vi bråkade som små, då inser jag mor min nog fick andas djupt ofta & många ggr...
<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { so-language: zxx } -->