AM, tänkte samma sak, alla de människor som inte ens behöver lite mascara för att få upp ögonen
Här har vi haft en kanon natt, barnen vaknade bara 1 ¨gång var De ni!
Jag tror det är mer vanligt att barn inte sover så bra på nätterna än att de faktiskt gör det.
Det är inte många av mina vänner vars barn sov hela nätterna! Faktiskt.
Det är väl så att man hör bara de ungarna som gör det!
Likväl som man oftare hör om hemska förlossningar än fantastiska.....
Mina barn har aldrig sovit bra, men jag tycker inte det är konstigt och inte jobbigt heller, för som BS skriver så vänjer man sig ju.
Hur som, stackars Kokosen som antagligen var som en dränkt katt i går i Stora Skuggan, men hoppas det var bra iaf!!!!!!!!!!!! Vi tänkte på er maken och jag.
I går var hela fam Cicci på Gröna Lund i ösregnet. Nu hr jag prickat in 2 dagar på Grönan med barnen, o det har ösregnat båda dagarna... ja ja
PB hjärtat, vi alla som har hängt här i tråden under de mer än 4 år som den har funnits, vet mycket väl vad du går igenom. Jag känner igen ig i allt du skriver med lite tillägg: Rosenrot, Bisolvon, zink, andra vitaminer, inget kaffe, ingen alkohol, inte röka i- inte äta light produkter osv osv osv... har nog testat det mesta i paniken som råder i karusellen när den snurrar fel håll.
Tycker du gjorde bra i att skriva det inlägg du gjorde.!
Förmiddagen i detta casat går till att famsuga upp deg, ialla miljoner färger. Det hade torkat lite i burkarna och min son fick leka med det iaf, för jag ville så gärna läsa svd och dn i fred och dricka kaffe ett tag... då är det som det är efteråt.... färgdegklutar överallt, intrampat!
Jag har fortfarande inte gått tanten. En lite konstig brunaktig flytning i går igen, men sen inget mer. Jag fattar ingenting!
Så här har jag aldrig haft det innan. Men som sagt, det var ju minus på stickan i onsdags, så jag hoppas det fortsätter så.