Livets toppar och dalar
hejsan hejsan
här har man suttit och skrivt flera kilometer text, men det bara försvann, grrrrrrrrr
Ja då blir det kortfattat...
MrsB. Lycka till på nya jobbet.
Barn blir torra när de är mogna för det. Jag tycker inte alls du ska känna stress. Malte är ju mer än 1 år yngre än Livia tex o där har det ju just lossnat. Barn är ju olika och detta med att gå på toa är inte så självklart och det är hos många en spärr som ska släppa har jag hört.
Vi körde med Ikea pottan till Victor från 1,5 år, sen vid 2 köpte vi en sits som man sätter på egna toaletten, för han ville göra som vi.
Victor var torr vid 2 med kisseriet och vid 2,5 med nr2. Han har fortfarande blöja på natten. Anledningen att han tog längre tid med nr 2 var att han blev förstoppad.
Ag mat så tycker jag PB hade en fantastiskt lista *noterar*
jag tycker personligen 2 middagar är helt ok. Vi äter lagad mat 2 ggr per dag hela familjen. Men på kvällen äter jag ngt mindre portion. Sen har vi alltid knäckebröd till måltiderna, smöt o ost, det är bra för matsmältningen, särskillt på kvällen.
Ag minareter och böneutropare, så måste jag säga att det inte alls är så störigt för mig
Jag har ju bott i Dubai i 4 år och vant mig
Det är mest charmigt efter ett tag och jag tänker iaf på att jag slipper springa till moskén pch be
örinproppar - hett tips
Undrar med hur Snorkis orkar leva?
Kram om du läser hjärtat.
jag vill med resa iväg med barnen, men eftersom jag ska åka själv med mina små ungar så tror jag det får bli ngt med ngn bamseklubb variannt.
Snaily, jag testade flera ggr mot UVI när jag tyckte ngt var skumt, men jag hade inte det under graviditeterna, men däremot fick jag svamp en gång.
Har haft en kompis här idag med en liten Ebba på 1 månad. Gode tid vad små de är, gullisarna. Victor satt och pussade bebisen och sa att han vill ha en sådan (jag med sa jag).
Lappis, jag tror ni får en liten tjej
BVC har ni snackat om, jag har en jätte bra tant, men lite mesig. Jag har inte haft så bra koll på vad det ska göra faktiskt, men det har löst sig ändå. Mina ungar har gjort det som förväntas, men Victor gjorde lite andra saker som man inte ska kunna vid den åldern med, så¨det var inte så oroande...
Vinkar till alla....