Livets toppar och dalar
Hej kära vänner!! Verkligen länge sen jag var inne här nu. Det har varit fullt upp i sommar och är fortfarande. Maken har en veckas semester kvar nu och vi fixar lite på huset samt förbereder inför söndagens dop. Det blir bara närmaste släkten samt faddrar, men det är ju ändå lite som ska förberedas. Jag fick också höra vad som hänt Snorkis och hennes bebis och det är ju så man saknar ord... Hoppas att hela familjen får bra hjälp. För mig har bilden av att hålla i det döda barnet fastnat på näthinnan. Att veta att när man lämnar det ifrån sin famn får man aldrig mer hålla i det. Från det ena till det andra så vill jag också önska Nenne stort lycka till!!! Det ska bli jättekul att få följa er och er bebis! Vill även säga att jag hoppas få träffa PB i Kalmar efter sommaren! Ska flytta babyskyddet till framsätet och flytta bak Prinsen, för när jag åkt själv med barnen i bilen får jag stanna ideligen för att stoppa in den lilla nappen och då blir det ölite jobbigt att åka för långt! (Han har åkt bak än så länge.) Och Cicci- jag blev sjuk med vansinnigt ont i halsen mellan det att vi hade olika kompisar på besök här i sommar när jag tror att du var här nere. Men du får gärna höra av dig när du är nere nästa gång så får ni komma hem till oss eller så hittar vi på nåt annat kul. Försiktigt grattis till Sept också! Alltså, såhär kan man ju fortsätta i alla evighet när man inte varit inne på länge. Skickar bara en stor kram till övriga så länge! Och ser verkligen fram emot nästa sommars stora trådträff!!