Inlägg från: Vännerfan |Visa alla inlägg
  • Vännerfan

Livets toppar och dalar

Oj, vilken dramatik det är här inne! Får ju tårar i ögonen hela tiden när jag läser.

September, Vad jättejättejättetråkigt att du hade rätt! Fy, så ledsamt!! Stor kram!

Tänker också mycket på Snorkis. Hittar inga ord...

Lappis, Stort grattis till godkännandet!! Det var mycket glädjande att läsa!!

Och Nenne! Shit, så nära nu!!!! Nån som vill messa mig när Pricken är ute?!? Jag vill ju veta DIREKT, såklart!

Oj, hela lill-Prinsens sovtid gick till att hänga här! Men det var det värt!

• Vännerfan

Kram till Tinga också! Två år är väldigt lång tid att ha det som ni haft och har det!

• Vännerfan

Min första förlossning höll ju på i 37,5h och då hade jag inga uppehåll. Och den var inte extraordinärt lång ens enl. den bm som förlöste mig. Och sen tar det nog ett litet tag innan de hör av sig- tror jag. Först nosa bebis, få ut moderkaka, prova att amma, kanske sys, ringa föräldrar... sen höra av sig till tråden... Men jag är lika otålig som ni!!

Jag kan inte heller bestämma mig för vilken sprial jag vill ha. Hade bestämt mig för hormon- men blev sen lite tveksam iom att det kanske, kanske blir ett barn till här och då vill jag inte in och greja med hormoner. Samtidigt är ju hormonspiral lite, lite säkrare som preventivmedel.

AM, Sms:et kan ju ha försunnit. Men tror du inte att hon messar fler än Telis här inne? Själv messade jag alla jag hade numret till som jag trodde de skulle vara intresserade av att få veta.

• Vännerfan

Oj, du hade ju ännu längre än mig Sept!

• Vännerfan

Luna, Jag tyckte inte det var så tufft för jag var jätteförberedd mentalt och på alla sätt superfokuserad den gången. Nu andra gången var värre för mig, trots att den förlossningen tidsmässigt var bättre (ca 14h). Men jag spände mig och tappade kontrollen. Båda var dock väl värda det arbetet med råge!

• Vännerfan

GRATTIS NENNE till Pricken!!! Hoppas du snart återhämtat dig!
    Tack Telis för sms!

Puss och kram allihop!

• Vännerfan

Vill bara in och säga att jag har inboxat dig ang. nästa vecka, PB!

• Vännerfan

Ska se om jag hinner läsa lite mer i tråden, men har inboxat PB, Parnassia och EA!
    Måste lägga trött kille och ge hungrig kille lite mat först!

• Vännerfan

Hej tjejer!

Stort tack för en trevlig trådträff med många skratt! Nog för att man missat många tråddejter, men den första med övernattning kunde man vara med på. Kul! Det är the shit, för det är ju när samtliga barn sover som man verkligen hinner prata. Eller lyssna. Eller både prata och lyssna!

PB, Jättekul att se ert fina hus som som sagt var i bättre skick än jag trott när du beskrivit det. Och din sambo är ju störtskön! Hälsa honom också och tacka för gästfriheten, för jag missade när han gick och la sig. Med vilket engagemang han tog sig an lill-prinsen! Det snörde åt mitt hjärta och jag hoppas innerligt att det blir fler barn i ert sagoslott.

Tack EA också för all hjälp med att underhålla barnen i bilen! Jag kom hem sent omsider efter att först ha snurrat mig vansinnig ihop med EA i Kalmar på jakt efter tågstationen (vi såg en enda skylt till den, men då såg man ju redan järnvägen och bommarna) och sen uträttat lite ärenden och efter stängningsdags fått be personalen på Ikea springa och leta upp Prinsens snuttefilt som han kom på att han nog glömt i en lekhörna där inne.

Nu ska jag packa upp, men tittar in igen senare idag!

• Vännerfan

Telis, Kul att bli headhuntad!

AM, Men va!? Hur i all sin dar kommer man på idén med att sno en handduk?? Var det en väldigt speciell? Inte för att det nu förklarar nåt öht. Var de många som var hos er?

Svar på tråden Livets toppar och dalar