Hej tjejer!
Stort tack för en trevlig trådträff med många skratt! Nog för att man missat många tråddejter, men den första med övernattning kunde man vara med på. Kul! Det är the shit, för det är ju när samtliga barn sover som man verkligen hinner prata. Eller lyssna. Eller både prata och lyssna!
PB, Jättekul att se ert fina hus som som sagt var i bättre skick än jag trott när du beskrivit det. Och din sambo är ju störtskön! Hälsa honom också och tacka för gästfriheten, för jag missade när han gick och la sig. Med vilket engagemang han tog sig an lill-prinsen! Det snörde åt mitt hjärta och jag hoppas innerligt att det blir fler barn i ert sagoslott.
Tack EA också för all hjälp med att underhålla barnen i bilen! Jag kom hem sent omsider efter att först ha snurrat mig vansinnig ihop med EA i Kalmar på jakt efter tågstationen (vi såg en enda skylt till den, men då såg man ju redan järnvägen och bommarna) och sen uträttat lite ärenden och efter stängningsdags fått be personalen på Ikea springa och leta upp Prinsens snuttefilt som han kom på att han nog glömt i en lekhörna där inne.
Nu ska jag packa upp, men tittar in igen senare idag!