Livets toppar och dalar
Haha, ja, den gillar han också
Haha, ja, den gillar han också
Oj, så många bebisar på G
Jag tror som du och mina barn har självmant slutat med nattmål när de varit 3 veckor, 3 månader och 4 1/2 månad. Den första ammades, den andra fick ersättning och trean slutade när han började få gröt (ammades samtidigt).
MEN var och en känner själv sitt barn bäst och dess behov och familjens behov, och därför kan alla välja hur de själv vill göra!
Och att de ska bli tjockisar behöver man inte vara rädd för, lille Charlie ökade som sjutton i vikt så länge som jag ammade - men nu när han äter mat och gröt i dubbla normalportioner så har hans viktkurva sjunkit - hänger naturligtvis ihop med att han är aktiv och kryper för fullt oxå.
Såklart, jag uppfattade att det var som du tyckte, och inte ett råd
Det var bara min generella uppfattning jag delade
Jag tycker att du är beundransvärd som delar med dig av allt det privata, och jag vill återigen be om ursäkt för mitt plumpa inlägg. Jag är inte här för att såra någon.
Dina sista meningar gläder mig och jag önskar er all lycka i allt! .-)
Det var inte jag som skrev det, men precis som allt annat när det gäller bebisar så är det individuellt.
Vår lilleman ökade jättemycket i vikt de tre första månaderna när jag helammade. När han sedan började få gröt och mat - och äter 1,5 portion av allt - så har hans viktkurva dalat. Han sover gott på nätterna.
Måste ha haft grädde i tuttarna
Aleta - en stor varm kram till dig. Har en nära vän som nyligen fick samma resultat som er på nuppen så jag har mött den sorgen väldigt nära. De valde dock bort fvp.
Mina varmaste lyckönskningar till er!
Fyller på BF-listan Nenne 10/8 2010 Blivande fru Muffins 13/8 2010 Piggelin 2/11 2010 Snaily 6/12 2010 Lunagarden 25/12 2010
PB - klart du ska prata med jobbcoachen idag om din livssituation, jobbcoaching tenderar ju ofta att bli livscoaching eftersom allt i livet hänger ihop :) Hoppas du har en riktigt bra coach som stöttar dig!
Ja, och en nackspalt som var 9 mm...
Klart du ska vara ego i din situation!