Livets toppar och dalar
Jag med!
Jag med!
Helt rätt!
Och riktigt, riktigt snygg matta!
AM - håller tummar för drömjobbet
Så skönt att Nenne-familjen ska få komma hem!
Ego
Idag har foten och jag jobbat, foten har synpunkter men jag är såå glad över att ha fått lite grann av 4 veckors jobbhög gjort!
Ego igen
Jag tror att jag är upprörd. Eller uppgiven. Eller nåt. Eller också är jag bara heligt förbannad.
Tonåringen säger att du ska klicka nere i listen på skärmen där det, antagligen, står EN dig. Byt till SV
Är det där begripligt?
syår EN hos dig skulle det ju vara
Meh, jag kan inte stava i dag!
Så bra att du fick tillbaka dina prickar
Oms - skönt att ni får en diagnos! Som du så välskrivet beskriver det är det så mycket som blir 'klarare' och mer hanterbart med en diagnos. Resurser och stöd är guld värt.
Misstänker att du redan 'vet' att du inte behöver ha ågren för att inte ha drivit nog men har fullaste respekt känslan.
Vår äldsta dotter fick Ulcerös Colit när hon var 14 och hon var ruskigt dålig när hon slutligen sa till att nåt var fel. Jag hade ju anat att något inte var bra under en längre tid med på direkta frågor svarade hon att det inte var nåt.
Har tillbringat många sömnlösa nätter på sjukhus med henne där jag sparkat mig gul och blå för att jag inte släpade med henne till läkare tidigare.
- Hur skumt är inte det, att ha ågren för att man valde att respektera sitt halvvuxna barns integritet?
Det är väl det som är att vara förälder misstänker jag... Hur man än gör så kunde man ha gjort annorlunda (som givetvis hade varit bättre...) när man väl har facit i hand!
Oj vad ni har skrivit i dag
Jag hinner nog läsa ikapp lagom till alla gott och lagt sig ^.^
Hej alla och välkommen hem Nenne
Sunt tänkt Ore, det är inte värt hälsan - tro mig, jag betalade dyrt för att jag slogs mot väderkvarnar alltför länge!
Kikki - Grattis till barnbarnet (på väg?)
Säkert redan besvarat men iaf
Min äldsta var också en "fjällis", enligt läkaren beviset på att hon verkligen var 2v överburen.
Tror som du att det har med fosterfettet att göra.
Däremot så vägde dottern bara 3020g trots 2v över tiden och det är jag så glad för ^.^
Puss på Prickfötter från mig