Livets toppar och dalar
Yay! Allra största grattis!
Yay! Allra största grattis!
Men PB, nu lipar jag ju igen
Jättefin!
Inga sprickor tack och lov
Nu är jag lindad och ska tejpas i slutet av nästa vecka för att det ska få läka så mycket som möjligt innan bröllopet!
Men efter 4 timmar på stan så är fossingen allt annat än söt just nu :s
Ännu mera
Kände mig tvungen att läsa upp videobutikstramset för sambon - han går fortfarande runt och muttrar och fräser om nidanmälningar, höga kostnader till ingen nytta och långa köer till rätten samt onödig tid i rätten osv fast med ett mer berikat språk...
(Han jobbar på staden häkte just nu, inte ofta han blir så här animerad och högljudd )
Käraste sambon (som fortfarande låter illa över videobutikens agerande) monterade runt sladdar och prylar i v-rummet i början av veckan för att jag och foten ska kunna sitta i soffan och se tv istället för att stirra ut genom fönstret.
Nu såg han liiite uppgiven ut när jag försynt undrade om det gick att skrämma igång hans laptop i v-rummet så jag får foten i högläge men ändå inte missar Pricken...
Han e bra gullig (och relativt väldresseradalt luttrad efetr 23 år )
Tillbaka alldeles snart!
Hur går det Nenne?
Ja rackarns så kallt det blev!
Fy så surt att inte kunna ha nya klänningen
Huttrade mig igenom en 40-års fest i nyköpt rosa blåsa förra året - hade varit smartare att rota i garderoben - tillbringade större delen av kvällen inrullad i en filt :s
GAH!
Å där gick sambon igång igen Hälsa maken att han har många supportrar!
Haha, nu lämnade sambon rummet med orden "Man kan ju inte vara hur korkad som helst när man jobbar i butik! Man måste ju kunna se skillnad på en karl och en Gudrun liksom!"
Har en känsla av att detta kommer att avhandlas i lilla stugan mer än en kväll
Jag har minsjäl inte sett honom så upprörd över nåt sen i våras när tonåring skickade sms o berättade att hon flyttat hem till en kompis (men inte vilken kompis)!
Pricken-väntande påverkar mitt vigselprogramsskrivande menligt
Heja Nenne!
Detta är mer nervöst än väntan på syskonbarnen!
Fast det beror nog mest på att syskonen inte sa nåt förren det nästan var klart ^.^
Min fulla och fasta tro är att kvinnor är experter på prestationskrav, att vara 'duktiga' i nån annans ögon. Och att detta är något som utnyttjas av såväl arbetsgivare som män och andra kvinnor.
Jag var så j-a duktig jag att jag tillbringade närmare 5 år med en praktfull utmattningsdepression, en sån där modell där man måste lära sig läsa och skriva och knyta skosnören på nytt.
Så duktig tycker inte jag att NÅGON annan behöver vara!
Haha! Precis så!