Livets toppar och dalar
Telis,
hahahhaaaaa!!!!! Du man kan väl hoppa mellan nära-döden-upplevelser och matkladd i denna tråden ju! Utan problem!
Telis,
hahahhaaaaa!!!!! Du man kan väl hoppa mellan nära-döden-upplevelser och matkladd i denna tråden ju! Utan problem!
AM
förresten vad kul att du har så bra kontakt med exet!!
Ang kladd så tja, lite kladd blir det alltid. Me jag tror Lillskruttan är mindre kladdig än flera av hennes kompisar dock. Det som kan få mig ur balans är snarare att hon nu fått för sig att hon ska leka med maten ändå. Typ kasta ris och pasta på golvet!!!! bara för att....!
Jag blir skitarg!!!
Ärtor är framförallt kul att kasta. Uppenarligen. Jag tror det är för att när hon kastar dem på golvet kommer katterna farande och leker med dem. Haha det gilar hon! Men jag blir rätt sur...
jag måste säga att jag är GLAD att hon går på dagis för där kladdas det hej vilt. Mat, mellanmål, och framdörallt måla etc Sådant jag aldrig skulle orka fixa med hemma. men då FÅR hon ju kladda av sig lite. För jag är egentligen av åsikten att barn måste få kladda och kleta. Det är ju bara sååå jobbigt när de gör det HEMMA....
Piggan,
du KOMMER att fixa det! I know!!!!!!
På ena eller andra viset. Det handlar ju om att du i slutänden får ett barn!!!!
Förresten, VET ni att det är en tjej????
Cicci,
jag tror som du tt det är bra om de får kladda ibland. MEN man bheöver ju itne låta de göra det varje måltid hemma...
Som sagt är jag glad för dagis. Där kan hon kladda hur mycket hon vill.
Piggis! haha jag täkte att ni aksnke visst. men du kan ju ha skrivit henne pg a att du tänkte på att ni fick Amanda förra gången!
Lappis,
japp kladd och förlossningar. Men DU om inte annat kan du väl kaninkladda lite själv?!?!?