GALET lång ikappläsning avklarad!
Jag hinner inte alls med på dagarna nu, högsäsong för oss på jobbet. Men SEN jäklar när jag går på havandeskapsledighet, då ska jag hänga här hela dagarna och spamma tråden ordentligt!
Nenne
Är du här idag också!? Hoppas hallonbladsteet har effekt nurå!
Jag har mailat Sweet förresten!
Lappis
Låter spännande med det där läkarbesöket! Bara i rent forskningssyfte, liksom. Fast förstår att det känns lite knepigt att börja nysta i det där igen...
Frullan
Superintressant att få höra mer om vad som legat bakom dina Roffebekymmer (som egentligen inte har något med Roffe att göra!). Det är ju helt logiskt! Men man tycker så synd om den där lilla flickan när man läser vad du skriver... Kram på dig!
Cicci
Men fy så jobbigt, tråkigt att höra både om det dåliga jobbmötet och missfallet! Nåt nytt och mycket trevligare jobb väntar nog där ute på dig tror jag! Kram!
Parnassia
Nej, inte ska väl snön smälta bort redan i början av mars?! Det är ju då den bästa delen av vintern börjar, här uppe alltså.
Förra vintern var ju bara kall kall kall, här hade vi faktiskt lite MINDRE snö än vanligt, trist. Men inför kommande vinter känner jag mindre längtan än vanligt efter snö, förstås för att jag ändå säkert inte kommer kunna leka så mycket i den, utan mest bara svära för att det är tungt att dra barnvagn i den. Hoppas jag!
17 november 1995, jaaaa, vilken nostalgi! Mindes inte det exakta datumet men nu när ni säger det så, vet att det var i november när det PLOFF kom hur mycket snö som helst över en natt (i Uppsala då). Min dåvarande valp fick se snö för första gången, gud vad kul vi hade den helgen!
Här är det riktigt rysligt ruggigt ruskväder idag! Regnat nästan hela dagen, mörkt och dimmigt och just nu 8 grader.... BURR! Om det är såhär imorgon också blir det soffan och filten hela dagen (är ledig). Ska en sväng till barnmorskan också och mäta magen för första gången, lite nervöst faktiskt!
Nu middag... delikat (NOT!) blodpudding.