Livets toppar och dalar
Nenne - men det börjar ju dra ihop sig låter det som!! *gaaaaaaaaaaaaaaa vad spännande*
23:e är en bra födelsedag.. menar min pappa i alla fall...
Jätteflytning, bajsbehov och ont = nåt händer! HEJA PRICKEN!!!
Nenne - men det börjar ju dra ihop sig låter det som!! *gaaaaaaaaaaaaaaa vad spännande*
23:e är en bra födelsedag.. menar min pappa i alla fall...
Jätteflytning, bajsbehov och ont = nåt händer! HEJA PRICKEN!!!
Telis - har missat om du rapporterat hur du mår idag? Blir det nåt bättre?
Stycka kyckling - är något i matlagningsväg som jag tvärvägrar! Köper bara kycklingfilé och är fånig nog att tycka att allt annat är läbbigt...
Brunsch - hade varit skoj men är lagom fullbokad under september...
Telis - Trollet mådde apa för några veckor sedan och han fick 1 matsked katrinplommonpuré några dagar i rad.. när det väl släppte så krävdes hushållspapper i näsan för att klara att byta blöja... ehum... Maken vägrar erkänna, men jag tror faktiskt att han spydde när han överlämnade stinkbomben till mig.. hm... jättejobbigt.. själv försöker jag IDOGT hålla jämna steg med katrinplommon till Trollet... inte helt lätt.. Päron räcker hittills inte åt honom...
Kram till kikki och kängu! Och MrsB - jag minns också ditt elände.... maaaj goodnäääs
Liten - sover lilleman på sidan? Kan du lägga en handduk bakom honom så att han inte kan rasa över på rygg?!? kanske...
Nenne - gnugga bröstvårtorna var ren terror när värkarna väl hade startat för min del...
Ego - grubblar över om en sack n seat vore något?! Visst är det nån av er som skrivit om en sådan?! FruLlis var det kanske till och med?