Livets toppar och dalar
Ore - jag googlade just.. på nennes bb står det " Samråd med personal innan du använder mobiltelefon. "
Ore - jag googlade just.. på nennes bb står det " Samråd med personal innan du använder mobiltelefon. "
BS - möjligt är det väl absolut men sanslöst plågsamt för stackars Nenne...
Min brorsa, som fick barn för två veckor sedan, hamnade också i mobilförbud... han fick låna nån patienttelefon och då kunde han ju bara ringa dem vars nummer han kom ihåg...
Jag som hade en, egentligen, rätt ok förlossning började ringa/messa två timmar efter att Trollet var ute!
Sweetan - jobbigt att inte trivas på jobbet!!! *kramar om*
Maratonförlossningar - maaj gaad vilka historier!! Läbbans!!
Ego - hoppas just nu på att maken ska lyckas söva om Trollet... suck... men den förhoppningen kommer nog på skam och jag får ta över...
Alltså.. jag blir så förbannad! VARFÖR ska förlossningar vara så sjukt hemska saker! Piggelin - intressant att läsa sammanfattning av vad som hände dig... Kan inte låta bli att tänka på Koko som åkte ambulans och en del andra delar av historier som drabbat er andra och mig själv...
... MÅSTE det verkligen vara så här? Måste man riskera att tappa kontrollen, ha så ont att man inte är vid medvetande, riskera att få men för resten av livet...
.... gaaaa......
(min förlossning var inte ett dugg traumatisk.. men jag kan INTE säga att jag ser framemot att göra om det. Fy 17!)
Telis - här är en till som har en son som kladdar järnet när han äter. På något sätt är jag så himla inställd på att få sanera hela köket efter honom, att jag inte hetsar upp mig något särskilt...
... däremot prövas mitt tålamod mer när han ska sova... hm...