Livets toppar och dalar
kanske detta?!? lät precis lagom enkelt www.alltommat.se/recept/%C3%A4ppelmust-5909/
kanske detta?!? lät precis lagom enkelt www.alltommat.se/recept/%C3%A4ppelmust-5909/
Ang Prickens storlek... Trollet var 57 cm när han var 2,5 månad... ehum...
Telis - håller helt med att störtflod är obegripligt!! ooootroligt onödigt!
PB - man måste få vara lite galen! *kram*
Vi har fyra äppelträd som ger ENORMT mycket frukt.. alltså behöver vi en sådan pryl och fick svärmors gamla!
AM - synd! annars hade jag varit spekulant!
oooopps... hälsnings/artighetsfraserna försvann... men det beror på att Trollet ligger och viftar i mitt knä...
GODMORGON allihop! Måndag morgon och som föräldrarledig har jag NOLL måndagsångest. *ler*
PB - NU funkar länken! Fin!!
Telis - fniss.. jooorå det har allt hänt... och egentligen har jag haft måndagsångest under föräldrarledigheten också.. men nu har jag fått styr på aktiviteter plus att Trollet är roligare att leka med... så nu är jag befriad från måndagsångesten!
AM - heja dig!! jag är också nyfiken på jobbet! och ansluter mig till hejaklacken!!
Och en liten rapport från Nenne - de drar hem imorgon! Hon verkar vara vid gott mod och laddar för trådcomeback!
PB - hejar på din sambo något alldeles och hoppas att han hittar en VETTIG arbetsgivare!!!
Ore - tack för tipset om skumtvättlappar till "efter maten"-sanering!!