Start- jag håller alla mina tummar för att det där plusset vill stanna kvar! Det förtjänar ni verkligen efter all skit som varit!!!!!! Det har verkligen varit super att dela föräldraledigheten på det sätt som vi gjort och det är himla kul att få vara hemma med sonen nu när han är lite större!
Piggis, jo jag vet ju att dina fötter också varit iskalla SKa jag ta med mig ett par tjocka sockar nästa gång vi ses? Förstår precis hur du känner.
Parnassia, jobbigt med E. Det är ju säkert inget med magen men kanske ändå bra att ta henne till doktorn? Så slipper du undra.
Nenne, jobbigt med mördar-Nancy
Snaily, mysigt med yngel-kill
Ego- har nu diskuterat de frusna fötterna med maken och hans fötter var också lite kyliga. Vi bestämde oss för att skjuta upp syskonförsöken ett tag. Dessutom bestämde vi oss för att inte ha den här diskussionen igen förrän om ett halvår. Annars bara velar vi fram och tillbaka... vi vill ju båda två ha ett syskon men ärligt talat så tror jag att det kommer bli bäst för hela familjen om vi väntar lite till. Sen är det ju så att vi redan försökt några vändor denna cykel så skulle det ha tagit sig så är det ju så och då blir det säkert jättebra det med.