kängu skrev 2010-10-18 20:05:34 följande:
Jag trodde att de enda som åkte till Granngården var typ... bönder BS, vilken underbar bild jag får i skallen med dig i pyjamasbyxor och advokatgrannen AM- kasst med UVI
Hihi - Jag sällar mig härmed till böndernas skara
Fast det kanske är fusk, jag bor trots allt mitt i skogen och har haft en massa djur
Även mina ridbyxor är införskaffade där!
Appropås bönder så tillbringade jag idag 7 km bakom en traktor som varit å spridit flytgödsel... Låt oss säga att det inte doftade jordgubbar direkt - dessutom blev jag åksjuk på köpet :S
Är det ofint att lösa ikapp tråden när man pratar med sin nyseparerade bror?
Nä, jag tänkte väl det
PB- tror du har inspirerat både mig och min arbetsplats! Jag var sas inte ensam om att komma krypande med grotesk huvudvärk till jobbet i dag! Många var huvudvärkarna som gjorde sig ärende till "plåster- och pillerlådan" i dag.
Fast jag tror min huvudvärk kom av sig i ovan nämnda åksjukepärs!
Nenne - jag lider med dig över Nancys jaktlycka! (Och fnissar över den mycket målande beskrivningen)
Vår förra katt placerade en död Gröngöling innanför elementet i farstun. Det luktade inte heller jordgubbar och tog en hel evighet att den förbaskade fågeln!
Hattis - jag tror att jag lyckades lägga bilderna synbara för inloggade medlemmar så du borde kunna se dom!?
Nu - badkar!