Ikapp!
Kul att se Frullan, Nenne och Frejis inne! Kram till er alla, extrahård kram till Frejis! Kul med valp
Tinga: viskar att det är skönt att det funkar med maten för småkillarna, hoppas det fortsätter! Massa övertid på jobbet låter inget vidare, men tur att du inte förhandlat bort ersättningen...!
Kängu: Trist att de inte kan ge besked på ett bättre sätt än standardmail, när man varit på intervju!
PB: Hoppas du inte tog illa upp av det jag skrev igår..? Jag tror säkert att du kan hantera hela situationen på ett jättebra sätt! Och kan inte du det, så kan ingen, helt klart. Och självklart ska du ju inte tiga om det, det ÄR ju en viktig grej att ta upp! Sen är det ju så att typ 90 % av byn kanske är lika förfärade som du, och det går ju att leva med att man inte är så värst poppis hos 10 % av byn?
*avbruten av att maken kom hem och råkade väcka lillkillen, som reagarade med att skrika högt*
Oms: Intervju nästa vecka Ska bli spännande!
Hudvård: Jag har just nu Clinique (samma som Oupsie ) men har eg. spanat länge på Dermanord... Om jag bara får litet tid tänkte jag boka en ansiktsbehandling hos ett ställe i närheten som säljer det märket, för jag känner mig litet lost på vilken hudtyp jag egentligen har. Jag är fet i T-zonen, torr på kinderna men har någon gång fått höra att det är bara "yttorrhet" som försvinner när jag skrubbar, och i övrigt har jag fet hy? Men i vintras provade jag Aco för fet/normal hy och efter typ två veckor var huden rödmosig och öm
I övrigt så gillar jag också mineralsmink (I den mån jag sminkar mig - är ju också en teknikertjej )
Hur går det med Izzie förresten? Hur känns det nu... *litet orolig*
Klockarbol: Tycker gott att man kan varna grannar om man bor tätt och lägger ut råttgift...
Nenne: Ingen panik med namn, huvudsaken är att ni blir nöjda i slutänden!
Fjällbruttan: Vinkvink!
BS: Kolla om det är multumdyrt att få en dräkt uppsydd? Eller ta med en dräkt till en sömmerska och kolla om det går att sy in en dragkedja? Fast det kan nog också vara idé att kolla riktiga dans-shopar. En dansdräkt som jag hade när jag gick i dansskola (för länge sedan...) och fick vara barnmodell på en modevisning hade bodyknäppning i grenen vet jag, vilket gjorde den ganska praktisk att ta av och på
Lappis: Wiiihiii, vad skönt att det går framåt! Även om det ÄR världens längsta graviditet...!