Fru E: TUMHÅLLNING pågår!!! Heja glassbåten, dags att börja växa från minijolle till lyxyacht!!!
PB: Ooohhh, sprutstart. Blir lagom att hålla tummarna för dina ägg, när Fru E har ruvat färdigt och förhoppningsvis plussat
BS: Jobbigt med Jocke och makens allergi... Hoppas att ni hittar ett bra hem åt honom
Vickan: Sympati med bröstproblem. Låter ohyggligt jobbigt att få ännu större bröst, när man redan tycker att de är i största laget.
Oupsie: Hoppas du hittar något som hjälper mot foglossningen... Tens eller något annat
Mugglan: Moa är lika klipsk som vanligt, val-nötter Har inte hört något om jobbet, och de sa att de skulle höra av sig med besked vare sig det var positivt eller negativt. Vacklar mellan alternativen att jag inte fått jobbet, att de har mig som "andrahandsalternativ" och förhandlar med någon annan i första hand, eller att de helt enkelt haft för mycket att göra med den nybyggnad de håller på med (de hade testkörning på gång, och av erfarenhet vet jag att det är stora och viktiga grejer, och kan ha genererat mycket arbete om det inte gick bra). Just nu testar jag dessutom strutsmetoden, vill INTE ringa och få höra att "just det ja, nej du fick inte jobbet"... Fast snart får jag väl ta mig i kragen ändå...
Mjukiskläder: Har inte haft som vana att byta direkt efter jobbet tidigare, men det kommer nog bli mer av den vanan nu när jag har lillkillen. Jag går gärna kring i mjukiskläder, sånt som åker på när jag är nyduschad efter träning (om jag duschar hemma, vill säga) eller om jag ska gå hemma en hel dag. Men jag byter om ifall jag ska gå ut. Och jag försöker att hålla det någorlunda snyggt, inte en massa kläder som är uttvättade och tappat formen totalt... Barnmaten har dock gått hårt åt vissa plagg här, det är ta mig tusan morot eller tomat i allt - härliga fläckar Och inte kan jag slänga det direkt i tvättmaskinen heller...