Telis: Jag fick en tanke bara, att ni kanske skulle testa att ge typ 50 ml mindre/gång på natten, och därmed kanske mrT äter mer på dagen? (Kanske har ni testat, och jag har juh inte testat själv eller någonting.. Bara en tanke jag fick...)
ALeta: STora, stora kramar! Blev alldeles kall när jag läste i andra tråden (är lite lagom tjuvläsare där, när tid finnes) Har heller inga erfarenheter av fvp!
Pb: Jag önskar att vi hade bott lite närmare varandra, så hade vi kunnat gå ut och gå långa promenader och prata (jag tycker att det rullar på så lätt när man är ute och går samtidigt).. Och det är juh inte så dåligt mot övervikt heller...
Bs: Tråkigt att det inte funkar med Iris riktigt med blöjorna, men hon ska väl snart tillbaka till dagis, och då får de juh ta en del där (kommer inte ihåg hur mycket hon får gå nu..), okey att du får hem tvätten, men olyckorna får de juh där.. Tycker att det ska bli ganska skönt när A ska till dagis igen och det inte blir (lika mycket) mitt problem..
Bs igen: Vi har åkt hela Skånekusten runt i princip, så vi har sett lite allt och ingenting känns det som.. Blev alldeles förtjusta i Simrishamn tillexempel!
Nu ska jag packa lite och sedan gå och sova, imorn drar vi iväg i gen! (till Sthlm)!
Nenne: Jag tror att det blir i natt! Så lycka till!
Förresten såg jag att "en av er nya" undrade hur många bebbar som var på G så jag infogar bflistan också! (Hojta till om ni vill vara med..)
BF-lista
Nenne 10/8 2010
Blivande fru Muffins 13/8 2010
Piggelin 2/11 2010
Snaily 6/12 2010
Sov gott och puss och kram!