Livets toppar och dalar
Nä du, inte den här vintern som varit, haha, men nu borde vi vara immuna för snö i tio år framåt
Nä du, inte den här vintern som varit, haha, men nu borde vi vara immuna för snö i tio år framåt
Nenne - ja tack, jag är uppväxt i norrland och flydde till Skåne för att slippa snö
Hahaha, ja, skåningarna är bra på att överdriva, men faktum är att drivorna kan komma upp i en och en halv meter när det blåser på slätten, och när jag bodde på Österlen var vi insnöade sammanlagt en hel vecka, tror det var sådär fem år sen
Då fick bandvagnarna köra ut mat till hemtjänsten.
Muggles - jag tycker att det är gott med snittar av tunnbrödrullar fyllda med rökt kött och pepparrotsgrädde
Hahaha, sorry, här improviseras det mest i köket
Åh, jag är grymt ridsugen, sålde min sista häst när jag blev gravid med Charlie, men tänker ta upp ridningen igen så fort jag får ork igen efter lillan är född.
Snartis - jag har ju ridit i 30 år, så det är inte så lätt att bara sluta... toppen att du har en bra häst att rida på! Vikten är ju sällan problem för hästar, är vi bara välbalanserade (vilket ju iofs kan vara svårt i slutet av graviditeten :p ) så bär de ofta med lätthet, om det inte är en extremt omusklad eller ryggsvag pålle. Köra är också kul
Nä, jag vill helst glömma allt som har med snö att göra
Känner mig mest som en ingen-gör just nu, när jag ligger i min soffa
Parnassia - en gång hästbiten, alltid hästbiten. Jag ser det mer som ett sätt att leva än en hobby.