Livets toppar och dalar
PB - tack för historierna som förgyller min sofftillvaro
Mannen och lillemannen storhandlar, så här är såååå tomt och tyst.
PB - tack för historierna som förgyller min sofftillvaro
Mannen och lillemannen storhandlar, så här är såååå tomt och tyst.
Snartis - hehe, ja, jag erkänner att jag njuter av lugnet just nu
Lyckans ost!
Apropå snö, så är det ju supermysigt att rida i snö, men jag tycker som du - vintern kunde vara 1 månad!
Lappis - hehe, min man tycker inte heller att jag behöver skaffa någon ny häst
Piggelin - hur länge till ska du jobba?
Ja, huh, förfrysningsskador vill man inte ha på ädla delar :p
Cissi - fy, vilket tråkigt bemötande på jobbet, stackare! Hoppas det ger dig motivation att söka ett annat jobb där de uppskattar dig! Eller skaffa trean!
Tråkigt att läsa om ditt MF
Jag ska bara jobba 10 veckor mellan mina föräldraledigheter, så min vikarie är kvar och min chef har fixat jätteroliga utvecklingsprojekt till mig under den här tiden, längtar verkligen tillbaka. Skulle ha börjat i onsdags, men fick börja med att sjukskriva mig istället
Läkarbesök imorgon, hoppas på bra besked!
Oj, så livat det blev här då En trotsig 2-åring är inget mot en hormonstinn 14-åring som konfronterats med skolk och smygrökning, vill jag lova
PB - hahaha, det skulle nog ha en bra effekt! Tack för tipset ska prova det nästa gång
Dottern skriker så det hörs i hela grannskapet och jag har oftast ett ganska långt tålamod (fast det händer såklart att det brister ibland, särskilt när jag är trött eller har ont i mina leder).
Med dotterns kompis, som är här, är det precis tvärtom. Hennes mamma ringde upp i samma ärende, och det var dottern som fick be mamma sluta skrika, fniss.
Tänk så olika vi är!