Lapinette skrev 2010-08-20 22:33:51 följande:
Samtidigt så har ju nästan alla i tråden varit nya här en gång i tiden.
Ja absolut! det är ju dessutom en del av det faktum att tråden har ett sådant liv. Ifall ingen ny skulle kommit sedan starten så hade iallafall inte jag varit med. Så det jag menar är inte att maninte ska få komma ny.
Däremot tror jag att det är en rätt speciell tråd att komma ny till-och det kräver en hel del av en själv i fråga om lyhördhet och tålamod och sådant, för det är inte en tråd bland alla andra att babbla hur som helst i-som de mer kortlivade diskussionstrådarna på BT, och det är heller inte så stort som FL, utan vi blir ju nära på ett annat sätt.
Men galleriet tycker jag ändå är en lite annan sak. Nog borde vi kunna ta det lite piano med hur snabbt man kan få länken dit? Så att den delas ut till folk som liksom hunnit in i det hela.
Jag vet inte, det är som sagt inte helt lätt. Men jag vet att jag inte vill ha mina bilder där på så lösa boliner så att det räcker att ha varit här några veckor för att få se dem. Jag kan inte sitta och diskutera min sambos för och nackdelar, våra gräl, vårt sexliv och våra barnförsök och sedan visa hans ansikte och namn på de premisserna att så fort någon ny dyker upp så är de bilderna deras att dela.
Då är galleriet inget för mig, utan jag avstår magbilder och alla söta barnen tills jag får se er irl.
Jag är fullt medveten om att det antagligen är jag som är känsligare än de flesta, men så har jag ju inte FB ens heller. Och OBS, jag talar nu generellt om "problematiken", så ingen enskild "ny" ska känna sig personligt ovälkommen. Jag menar inte alls så. Jag hoppas det går att tro mig.