PB, själv kan jag inte begripa vem som kom på att byta ut böjen som ändå var rätt neutral mot den där gubben.
Här tampas vi med Iris och hennes humör, hon är värre än någonsin och jag vet inte varför, så här illa har det inte varit sedan hon var typ två. Igår när vi skulle hem från mina föräldrar så ville hon inte åka hem och det slutade med att vi fick släpa ut henne till bilen, med gemensamma krafter hålla fast henne så att vi kunde få fast säkerhetsbältet och sedan somnade hon i bilen på väg hem. Då hade hon inte sovit eftermiddag för maken glömde sätta på henne sovblöja och då skulle hon upp och gå på toaletten och kissade ner hela golvet och sedan passade hon på att bajsa i trosorna när hon ändå höll på. Sedan ville hon inte försöka sova mer. Så idag ville vi vara noga med att hon faktiskt sov efter lunch för att slippa samma utbrott idag, det syntes på henne att hon var trött. Nu skulle hon absolut inte sova eftermiddag, absolut inte ha blöja och det slutade med att hon skrek, sparkade och slog efter oss och vi fick släpa upp henne till sängen och hålla fast henne för att få på blöja och hålla ner henne i sängen för att hon inte skulle ge sig på oss. Sedan helt plötsligt skulle hon ha napp, flaska välling, nalle, täcke alltihop och så somnade hon. Bah.