Livets toppar och dalar
Hattis
Blä för tant! Hoppas det blivit bättre ordning på cykeln dock!
Snorkis
Fy vad ledsen och arg man blev av att läsa om spjälsängsspekulanten, så otroligt okänsligt av henne!
Förstår verkligen att du vill gömma dig för gravidmagar och bebisar, det ville jag hela tiden under (och före) vårt ivf-projekt och det kan ju inte ens jämföras med att förlora ett barn. Nog en väldigt vanlig reaktion, helt enkelt. Kram på dig!
Tack för input och Grobag och overaller!
Kängu
Vad hade ni för kläder på Ru i sovpåsen under vintern?
Ang. overall så tror jag också det bör införskaffas förr eller senare - frågan är bara om vi måste köpa det nu och ha redan när vi åker hem från BB, det är ju hopplöst att veta vilken storlek man ska ha i så fall! Är det bara inte alltför kallt då (men det vet man ju inte) så är det väl bara att brassa på med värmen i bilen så ska det väl gå bra. Sen har vi en tjock och varm åkpåse man kan ha i vagnen.
September - ja, funderar också på hur jag ska lösa det där med Korvpromenader + Yngel i vinter (de allra första veckorna får dock maken sköta Korvpromenader) - man kan ju bylsa på barnet hur mycket kläder som helst men är det för kallt så lär den väl förfrysa ansiktet?! Tänk om det blir minus 30 flera veckor i sträck som det var i vintras... huuu. Finns det någon köldgräns för barnvagnspromenader?