Livets toppar och dalar
Snaily, fiskgryta, vad gott! Grattis på bröllopsdagen förresten!
Snaily, fiskgryta, vad gott! Grattis på bröllopsdagen förresten!
Kul att ni gillar vagnen, och magen .
En kompis till oss gick till en kiropraktiker för att bota sonens nattskräck. De sa att det fungerade, men jag vet inte exakt hur behandlingen gick till .
Lappis välkommen hem! Men trist med förkylning, krya på dig!
Klockabol, vilken jobbig dag. Förstår att du blev sur på den där kommentaren.
Nenne, hoppas att det går bra på efterkontrollen och att det visar sig att du har läkt jättebra. Förstår att du är arg och det borde de få veta också, så var så arg och sur du bara vill!
Parnassia, hoppas att du är klart med städandet nu och att ni får en trevlig middag.
September, hoppas att det är tanten och inget mera strul.
Muggles, jag mådde ju inte helt bra innan jag blev gravid men jag kände att jag hade det mesta under kontroll, eller vad man ska kalla det. Men graviditeten gjorde väl att en del av det där gamla kom upp till ytan igen och med det en massa tvivel, oro och ångest. Det är svårt att prata om det, för jag får dåligt samvete och känner skuld över mina tankar, men det är i alla fall lite lättare att få prata med en utomstående som kan säga åt en att bara för att man tänker en sak behöver det inte vara så. Hmm, det kanske inte säger så mycket egentligen, men jag vill inte skriva så preciserat här på ett öppet forum.