Livets toppar och dalar
Köpte du ringen???.....
ja hon har pratat med dom och ska avvakta och se om det blir tätare och ondare...men hon har 10 mellan dom än....
Köpte du ringen???.....
ja hon har pratat med dom och ska avvakta och se om det blir tätare och ondare...men hon har 10 mellan dom än....
min dotter blir 23 och jag skulle inte heller ha fler barn...ler...men så blev det iaf och först hade vi väl båda två lite svårt för vad vi skulle tycka men nu känns det helt ok och vi diskuterar som 2 vänner som är med barn.
fräckt....ja som sagt så kan det vara skönt att ha det inköpt och toppen om ni fick ett bra pris på den.
Vi var och köpte en begagnad spjälsäng i söndags med ena långsidan som man kan sänka ner en bit. jag har aldrig provat det innan men hon sa att det är bra för så slipper man kliva upp om man vill ta upp den lilla till sin säng på natten.
vad fräck den var...har jag aldrig sett innan mer än när pedalerna gått sönder....ler
jag vill berätta att när jag började äta tabletter mot halsbränna slutade jag må illa och slutade kräkas......skönt att slippa det nu efter att jag kräkts i 7 mån. jag hade inte halsbränna förut utan det kom den sista månaden.
Dotterns värkar har avtagit idag så just nu är det lugnt....vore ju bra om den kunde stanna någon vecka till iaf
Jag tycker att det låter bra att du ska sjukskrivas.....men om ditt jobb behöver ett läkarintyg så får du åka till kk så skriver dom ut ett (gjorde dom till mig när jag var där och sen ett till efter telkontakt).
Jag tycker att man inte ska ta några risker i detta läget.
och du har ju haft problem innan och vart sängliggande så ta det lugnt.
Jag har ingen erfarenhet om vad dom gör för att förhindra missfall i v 22.
Ja då är det bara att sätta igång och putsa fönster nu då....ler
garvar....vi hinner ju inte med.....