Telis: ja för egen del är jag tveksam till samsovning det stämmer Men för dem som det funkar för, så varför inte.
Själv retar jag ihjäl mig på The Event, tycker den är usel Maken tittar men jag bara stör mig så jag läser ngt annat och kollar med ett getöga då och då. Den påminner mig om Lost fast sämre.
Moa har lämnat sina nappar till Lisebergskaninerna Ett kompispar sms:ade att de skulle göra det (dvs deras son) på lördag och om vi ville följa med. När jag berättade detta för Moa på lör morgon sa hon "jag vill också lämna mina nappar till Lisebergskaninerna". Jag och maken bara tittade på varandra och tänkte "det är nog bäst att hänga på det här tåget". Det gick hur bra som helst, hon travade dit stolt i hågen med napparna i en liten påse med rött sidenband. Lämnade dem kavat till kaninerna och sedan var det inte mer med det. Men på kvällen frågade hon "kan man inte få tillbaka napparna", ooh och då knep det till i mammahjärtat! Jag sa "nej det går inte gumman" och då accepterade hon det, men vi tycker så synd om henne! Det är nästan så att jag funderar på att köpa en ny napp till henne (vilket jag inte ska!). Lilla gumman!