muggles skrev 2010-10-18 09:17:26 följande:
Är det bara jag som inte känner att hjärtat slits ur kroppen när jag är och jobbar och inte tillsammans med mitt barn???
De få gånger jag varit ifrån Trollet så har jag inte längtat hem till honom... gjorde en arbetsdag i torsdags och längtade inte hem. Får väl se hur det blir när jag börjar jobba på allvar. Men min gissning är att jag kommer att gå med i din klubb....
muggles skrev 2010-10-18 09:17:26 följande:
Är det bara jag som inte känner att hjärtat slits ur kroppen när jag är och jobbar och inte tillsammans med mitt barn???
De få gånger jag varit ifrån Trollet så har jag inte längtat hem till honom... gjorde en arbetsdag i torsdags och längtade inte hem. Får väl se hur det blir när jag börjar jobba på allvar. Men min gissning är att jag kommer att gå med i din klubb....
muggles skrev 2010-10-18 09:31:20 följande:
Vickan: grattis till nya möbler! Får vi se bilder snart då?
Tack! Bilder får nog vänta, det är ju så trist att visa ett rum med en felvänd soffa. Så om sex veckor när den rätta soffan är på plats, så bjuder jag gärna på bilder! Tills dess njuter vi mest av att 1. Ha möbler i vårt fina vardagsrum 2. Vara färdiga med inkånkadet av matsalsbord!
Och till min STORA förtjusning har ett gäng kompisar bjudit in sig själva hit om två veckor. Parnassia - båda herrarna E (den ena m sällskap) kommer plus vår gamla tjejkompis S som bor söder om dig! Det blir lagom försenad kräftskiva som inviger vårt fina matsalsbords alla platser!