Livets toppar och dalar
Pirr - verkar må rätt hyfsat om man läser konversationer på hennes fb logg. Men vis av tidigare erfarenheter tänker jag inte närmare kommentera vad som står eller inte står där.
Pirr - verkar må rätt hyfsat om man läser konversationer på hennes fb logg. Men vis av tidigare erfarenheter tänker jag inte närmare kommentera vad som står eller inte står där.
Parnassia - håller oss alla på sträckbänken.. grymma människa.. men hälsar att hon dricker skumpa för tillfället...
Porchez - hemskt med jobbet!! Och det är klart att vi ställer upp som bollplank!!!
Omsan - jag har fortfarande inte fått nåt besked om jobbet jag uppmanades att söka... och ärligt talat så stör mig inte. Jag trivs i min bubbla och förr eller senare måste de väl höra av sig. Om inte annat kommer jag att träffa dem i jobbsammanhang förr eller senare...
Själv är jag just nu mycket nöjd med herr Vickan som lyckats få gnölpellen Trollet att somna. Mycket bra!
Och om brunchen i Sthlm har jag redan pratat med maken... ska bara lista ut nåt smidigt sätt att organisera det hela. Och helst utan att Trollet följer med. Återkommer!
Klockarbol - alltså.. jag kan inte låta bli att fundera över varför en del är så sanslöst oempatiska... hmm.. vad bär de på för byk som gör att de inte tycker synd om nån som gråter av smärta?!? Eller är de bara bänga i huvudet?
Dags att sova och begrunna tillvarons mysterier!
Telis - hur stor sänkning i procent föreslår de?
ang brunchen så tycker jag att det verkar luta åt att fler kan 14:e.. men man borde kanske göra en lista.. hm..
listan för den 7-e : Porchez, Hattis, Cicci, AM, Oms, Lappis, koko, Vickan, Telis och ev Parnassia.
listan för den 9-e : Pirr, Lappis, Vickan, koko, MSW, Telis
hoppas att jag inte glömt nån... hm... riskfyllt...
nu - dags för lite vila och sedan babysång!