Oj, vad ni skrivit mkt sen jag loggade ur i fredags em
Vad det värmde att se att Snorkis var inne igår, vi har alla undrat & tänkt på er så mkt. Blev alldeles tårögd bara av att se ditt ncik Jag inboxar, eftersom du antagligen inte läser så mkt här.
Lappis - angående Österlen, kan ni inte flyga billigt m tex Malmö Aviation & sen hyrbil över helgen? Gjorde jag & min dåvarande pojkvän för typ 15 år sen, när jag bodde i Sthlm, minns jag. Fast det vara bara Malmö över helgen den gången.
Lappis - om ni kör på Glasriket, ha inga som helst förhoppningar om några matupplevelser (förutom PM då) - vi blev ju GRYMT besvikna nu i sommar. Känns som att Glashotellet är det enda stället i Glasriket som är OK, men så kostar det ju en slant med. Men mysiga fik, trevliga matställen, små fina butiker (som på Österlen) - de lyste verkligen med sin frånvaro, tyvärr Vi inhandlade en styck snygg lampa på www.bsweden.com/ - outleten låg i en lada mitt ute i skogen, men annars var det inte så mkt att hänga i julgranen förutom de stora Kosta, Orrefors etc.
Luna - var det du som tipsade om Karlaby Kro? Var på väg dit för tre år sen, innan A föddes, men det blev Gässlingen i Skanör Falsterbo istället den gången. Men vill minnas att Tinga varit där & pratade gott om det!
Ngn (AM?) pratade om sköterskor som häver sig på magen - jotack, de finns fortfarande, iaf för tre år sen, när A föddes. Så just där verkar det inte ha moderniserats speciellt, det var så inibängen obehagligt minns jag.
Ang galleriet - håller med föregående alla talare ang att inte få tillgång sådär direkt. Behöver dock inte vara ngt stängt forum för min del, lite nytt blod då & då skadar ju inte.
Sweet, var den första av er som jag träfffade IRL, sommaren 2007. JÄDRAR vad nervös jag var när vu ringde på dörren hemma hos dem den gången. ...och sen tjötade jag/vi hål i huvudet på vår män mellan 19-halv 2 på natten
Hittade precis ett gäng gamla nick - Moppy, Storasyrran, Nattson, Zozo, Hjortron, Victory, Junilejon & några till. Vad man glömmer! Letade nämligen efter min förlossningsberättelse från slutet av 2007 & fick scrolla rätt många sidor innan jag hittade rätt. Ska nämligen på samtal med KBT-BM nu till veckan & ville friska upp minnet lite vad det egentligen var som hände, lite mer i detalj. Många deja vu-grejor som poppade upp när jag läste - Nennes otroligt roliga liknelse med vasaloppet, detta att försöka bli gravid, Tingas plus några dgr efter A's födelse osv.
Cicci, smörgåstjej Det är ju det jag säger, det finns hur mkt gott som helst som man kan göra med mackor!!
Oupsie - vecka 16 - jösses vad tiden går fort! Själv är jag runt 30 fulla veckor nu, ten more to go...
Ok, dags att gå ut i solen!
Ha det gott, tjejer!