Intressant religionsdiskussion Vill minnas att Buddhism tas upp bland världsreligionerna eftersom det är ung som en religion för väldigt många människor. Men egentligen finns det ju ingen gudsdyrkan eller liknande, så det är eg mer en livsfilosofi. Vill jag minnas att min lärare sagt...
Tack för all springmask-input. Får se om det går att få tag på medicin så småningom... Tills dess provar vi utan. Men vi undrar om inte svårigheter att somna kan bero på att det kliar?
För precis som Vickans troll, så brukade vår lillkille somna på några minuter, högst en kvart vid ungefär åttatiden. Nu är det en övertrött kille som somnar under protest framåt halv elva eller så. (Och det var verkligen protest i samma andetag som han somnade )
Oupsie: Håller tummarna för att allt går bra med banken!
Springcykel ser klart häftig ut, sådan får det bli till lillkillen så småningom. Men jag misstänker att man behöver vara runt 3 år eller så?
Telis: Trist att föräldragruppen verkar rinna ut i sanden... Vi håller än så länge på med fika varannan vecka (ska dit idag ), även om vi inte varit så många de senaste gångerna. Jag känner väl dock inte att jag har någon kommande jättenära vän i föräldragruppen (tyvärr, hade varit trevligt!). Men, som en väldigt klok person (Mugglan) sa så räcker det ju ganska långt att vi har det trevligt just nu
Annars känner jag igen det där med stimulering till fullo. Jag har dock haft hjälp av att vi besökt byggvaruhuset titt som tätt. Eller behövt åka och hämta något till bygget. Och har jag ändå inte haft något för mig så är det en kvarts promenad bort till min syster, där jag tittar in titt som tätt... Och sedan så får ju sådant som man ändå behöver handla absolut inte köpas in under en enda effektiv inköpsrunda, utan delas upp på flera utflykter
Lillkillens sitta själv och pilla-stunder börjar dyka upp litet oftare och kan vara litet längre nu Dvs han har en sådan stund nästan varje dag, och den kan vara i åtminstonde 5 minuter och någon enstaka gång upp till 10! (Så jag kan både hinna gå på toa OCH göra något mer!)
PB: Hälsa Tinga!
Nenne-rapport för dagen?
Ropar på gosnosen igen, och hoppas att hon genom telepati eller så får för sig att titta in här Vore så kul att höra hur det går med allt!
September: Var det VUL idag eller imorgon? Eller är jag helt ute och cyklar nu?