Livets toppar och dalar
TYVÄRR ha rjag aldrig varit inne i en Granngårdenbutik! Sorgligt oerfaren citytjej ...
TYVÄRR ha rjag aldrig varit inne i en Granngårdenbutik! Sorgligt oerfaren citytjej ...
NEJ Vickan - du ska köpa spensalva från Granngården!
Tänka att JAG kunde lära en yrkeskvinna att det finns något som heter spensalva!
Klockarbol: det enda jag skulle kunna invända mot att du läser ikapp tråden medan du pratar med nyseparerad bror är väl att du inte ger OSS din fulla uppmärksamhet
BS: En gnällgubbe! MAn kan vaccinera sig mot pälsdjursallergi - men det enklaste kanske vore att (tråkigt nog) lämna Jocke vidare till någon oallergisk familj ... Sätt upp en lapp på Ica? (Om kaninen alltså, inte maken)
BS: Konstigt, jag blev allergisk mot katt när jag var 6 år (vi hade en som tyvärr fick avlivas), sedan blev jag även allergisk mot hund när jag var 10. Men vi hade marsvin och skaffade kanin när jag var 8-10 år - det gick hur bra som helst. En dvärgkanin som vi had einomhus (såklart) och som var överallt i våningen. Honom blev jag aldrig allergisk mot, men bara mer och mer mot katter och hundar (när jag nu träffade såna).
Det kanske är som du säger: höet och allt runt kaninen?
Lycka till EA!
Ore: Ta minipiller. Mini-Pe. Och sätt larm på mobilen så du kommer ihåg att ta dem rätt tid. Lätt som en plätt. Fast jag förstår frustrationen över att det inte blev som du tänkt dig.
Snorkfröken: vilken skitdag för dig! Allt på en gång, liksom. Skulle vilja ge dig en gigantisk kram på riktigt!
Heja EA och Eskimån! (Vad är glassbåt - missade den diskussionen?)