Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

Vad tycker ni?

Jag skulle inte dumpa honom enbart pga det, det känns som att överreagera. Men jag skulle sätta ner min fot och dra en gräns att det inte är okej. Det finns andra forum där man kan prata sex om man vill men som inte enbart är sexforum.

• mattiasFästmö

Aleta skrev 2010-07-25 21:55:46 följande:
    Nix, inte OK alls! Om han skulle göra något sådant så har vi problem och då får man söka hjälp (om man har investerat så mycket i förhållandet så att man vill fortsätta).

Nu blir jag lite nyfiken på hur du tänker, för jag tänker inte alls så! varför måste man ha problem? Om han nu säger att han enbart är intresserad av att diskutera sex på forumet? Jag vet att jag själv är lite av en forumnörd och även om jag inte vart med i ett renodlat sexforum så har jag diskuterat sex flera gånger. Han kanske är intresserad av sex och att diskutera det? Måste det betyda att man har problem? Eller utgår du ifrån att han är intresserad av mer än att bara diskutera på forumet?

kanske även ska säga att jag inte heller skulle bli glad, men att jag skulle be honom byta till ett rumsrenare forum bara om han vill diskutera sex.

• mattiasFästmö

Aleta skrev 2010-07-25 22:06:53 följande:
    Det verkar ju vara ett ställe enbart för att söka just knullkontakter. Något forum syntes inte till vid en snabbtitt i alla fall. Att han går in och läser där spelar ingen roll, men om man registrerar sig uppfattar jag det som att man annonserar att man vill något mer än bara läsa. Porr har för övrigt en naturlig plats i vårt sexliv, så vi har inga problem med det.

okej, efter att även jag tagit mig en kik på sidan så förstår jag vad du menar. Jag trodde att det var en sida som förmedlade kk-kontakter men även hade ett forum. Men något sådant syns inte till nej. Nej då måste jag ändra mig och säga att jag skulle bli ganska sur om min m2b var aktiv medlem där, ja.

• mattiasFästmö

Xenna skrev 2010-07-29 23:15:50 följande:
    Han är och hälsar på sina föräldrar i ett par veckor. Jag skulle ha följt med men gjorde inte det. Min "svärmor" (och svärfar?) tycker att jag överdriver och att detta är en skitsak. "Han var ju bara nyfiken", säger hon/dom. Det är därför jag frågat er vad ni tycker, har inte velat berätta detta för mina vänner då jag tycker det är lite pinsamt. (Kan tillägga att jag och "svärmor" tidigare haft en väldigt nära relation, när jag var yngre. Denna gång har jag inte berättat för henne då jag tycker att detta är mellan min sambo och mig. Men han har själv berättat för henne, självmant eller inte.)

Hur är ert förhållande annars? Litar du på honom och ni har ett stadigt och fungerande förhållande?

• mattiasFästmö

Xenna skrev 2010-07-30 00:06:22 följande:
    Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån. Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.

Okej, ja nej det låter ju inte som något toppenförhållande utifrån det jag hört av dig, och då är ju chansen större att han var medlem på den sidan av andra anledningar än enbart forumet. Jag tycker nog att det inte låter som nån kille att hänga i julgranen direkt :/

Svar på tråden Vad tycker ni?