Xenna skrev 2010-07-30 00:06:22 följande:
Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån. Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.
Okej, ja nej det låter ju inte som något toppenförhållande utifrån det jag hört av dig, och då är ju chansen större att han var medlem på den sidan av andra anledningar än enbart forumet. Jag tycker nog att det inte låter som nån kille att hänga i julgranen direkt :/