Pris pa fotograf - Stockholm
Jag tycker denna konversation var givande. Det är olika på fotograf och fotograf precis som det år olika på restaurang och restaurang eller frissa och frissa osv.
Jag letar FEBRILT fotograf till mitt bröllop om tre veckor. Det är ju olika hur man uppskattar bilder, fotografier, bildvinklar precis som allt annat i livet. bröllopsfotografer.com har många duktiga fotografer men även dom har några som jag inte borde få vara med där. Men det är ju min egna subjektiva uppfattning
Ni som tycker att det är dyrt med fotograf har oftast ett intresse på annat håll och då vet man inte vad saker kostar inom det området osv.
Jag vet att det kostar pengar och är dyrt med fotografi men vill ändå hitta någon som är rimlig då vår budget visst har trillat över på andra ställen. Och denna dag vill vara snygg på korten. Och det är klart att det skillnad på en som tar dessa kort och brinner för det.
Så nej jag vill inte ha ett kort på mig och min hustru när vi står rakt upp och ner och tittar in i kameran som dom gjorde på alla bröllopsbilder fram till 90-talet.
Har kollat alla dessa fotografer men den enda som jag tyckte var lite intressant med pris och bilder var fotockholm. Har kontakt honom.
Men kom med mer förslag :)!