• Madelen VT

Pris pa fotograf - Stockholm

Hej,

Jag letar efter en fotograf till mitt brollop pa midsommarafton nasta ar. Undrar lite hur mycket ni betalade for era fotografer?

Tack pa forhand!

• Svar på tråden Pris pa fotograf - Stockholm
  • MKF

Priset beror på hur länge fotografen ska vara med och om det ska vara en hobby- eller yrkesfotograf. Det kan vara någonstans mellan gissningsvis 0kr till 45 000kr.

• Thinkerbelle

Vi betalar ca 25 000,- for vår fotograf - Smallpig Art

• kpt

Är det inte intressantare att börja med att titta på de olika fotografernas bilder och sen välja ett paket som ni har råd med?

• Grodfrun

Jag skulle nog ocksa gora som kpt foreslar; titta runt bland fotografer och valj ut de ni gillar och som har priser som passar er budget.
    Beroende pa vad som passar er kan ni tex valja en lite dyrare fotograf men kortare tid eller valja en 'billigare' som kanske ar med er hela eller halva dagen.

Det finns i princip lika manga prisuppgifter som det finns fotografer sa svart att fa en ide om fotograf enbart genom att kolla vad andra betalar sa att saga.

• Lycklig Cecilia

Vi ska betala 9900 sek  för en heldag då ingår även en del  framkallade bilder .

www.fotockholm.se

• kpt

Trådskaparen kan räkna med att ca hälften av inläggen här är spam från vissa fotografer...

• ConnyD

kpt skrev 2010-07-28 23:18:02 följande:
    Trådskaparen kan räkna med att ca hälften av inläggen här är spam från vissa fotografer...

så sant så hehe.
    Men annars så håller jag med om att det är bakvänt att börje se på priset. är det inte viktigare att få en vara som man är nöjd med. titta på olika fotografers stil och begär prisuppgift från några olika som ser bra ut. välj sen vad er budget klarar.

• KlaraV89

Jag fotades av Malin Norlén, 3500 kr för 3 timmar kostar hon och man får då alla bilderna i det priset.
    Men borja med att kika på fotografers bilder så hittar du säkert någin du gillar, undrar om det kan bli svårt att få en fotograf att vilja jobba på midsomamrafton dock.

www. malin-fotograf .com

Svar på tråden Pris pa fotograf - Stockholm